The Railway Children (2000)

Verenigd Koninkrijk
Familie / Drama

geregisseerd door Catherine Morshead
met Jenny Agutter, Gregor Fisher en Richard Attenborough

Op een nacht wordt de vader van de drie kinderen Roberta, Phyllis en Peter weggevoerd door enkele vreemde mannen. Kort daarop moeten de kinderen met hun moeder van Londen naar het platteland verhuizen. Hun nieuwe leven gaat zich afspelen rond de spoorweg. Op een dag ontdekt Roberta een stukje krant lang de rails, waarin staat dat hun vader op beschuldiging van hoogverraad in de gevangenis zit. Ze besluit dit nieuws voor zichzelf te houden.

Zaterdag op de BRT ga hem zien!!

avatar van BlueJudaskiss
Waarom kan ik de orginele film niet vinden hier??

Het origneel staat in de wacht

avatar van Purmerend
Zo kan ik je nooit voor zijn.

avatar van Phantasm
Aardige film met weinig hoogtepunten, tussendoortje voor een regenachtige zondagmiddag.