Gentleman B. (2003)

Alternatieve titels: The Gentleman Bandit | Criminal Mentality

Thriller

geregisseerd door Jordan Alan
met Ed Lauter, Peter Greene en Justine Miceli

Nick Vincent wordt erin geluisd door zijn criminele partner Manny Breen en wordt opgesloten in de gevangenis. Na zijn vrijlating gaat hij naar Los Angeles om zijn vriendin Maria op te zoeken. Maria woont tegenwoordig samen met hun achtjarige dochter Ally en wil niets meer met Nick te maken hebben. Nick besluit zijn heil weer in de misdaad te zoeken in de hoop Maria weer terug te winnen. Al snel leert hij hoe hij banken in Beverly Hills moet beroven. Manny raakt echter jaloers op hem en wil weer mee delen in de actie.