Bumrush (2011)

Canada
Misdaad

geregisseerd door Michel Jetté
met Emmanuel Auger, Dara Lowe en Pat Lemaire

Wanneer de politie twee van de grootste gangsterbazen van Quebec oppakt ontstaat er een machtsprobleem. Plotseling breekt de hel los en er ontstaat een bloedige oorlog tussen de verschillende criminele groeperingen. De beveiligingsbeambte en voormalig Groene Baret Pappy is de eigenaar van een bar die toevallig de strategische hot spot is voor de criminelen. Om zijn zaak te redden en de orde en rust in de straten te herstellen rekruteert hij zijn oude legervrienden om hard in te slaan op de uit de hand gelopen gangsteroorlog.