Paranormal Xperience 3D (2011)

Spanje
Horror / Thriller

geregisseerd door Sergi Vizcaino
met Amaia Salamanca, Maxi Iglesias en Luis Fernández

Vijf medische studenten proberen aan hun leraar te bewijzen dat geloven in spoken slechts een vorm van bijgeloof is. Ze trekken naar een verlaten stad, maar daar beginnen er vreemde en bovennatuurlijke verschijnselen op te treden. Zwaar aangeslagen door wat ze gezien hebben, proberen de studenten zo snel mogelijk weg te komen.

klinkt leuk, wanneer uit?

avatar van jarno1975
Komt 28 december uit in Spanje. Hier nog een viertal mooie internationale posters.

avatar van voskat
Net gezien.
Begint vrij onschuldig, maar vervolgens krijg je twee behoorlijk harde kills voor de kiezen. Manuel de Blas is perfect voor deze rol.
En ook van Ursula Corberó was het genieten.

Verder ontzettend matige dialoog en een lachwekkend script, maar de effecten zijn top. Van 3D hebben ze wel manchego gegeten hier.

2 *

avatar van Noodless
Zeker niet onaardig. Het verhaaltje wordt geleidelijk aan opgebouwd en eenmaal de kills beginnen is het toch wel voldoende om te genieten. De kills zien er meestal goed uit en de sfeer/setting zijn best oké. Voor mij een gemiddelde film. 6/10