ad

Misdaad / Horror | 86 minuten

Genre: Misdaad / Horror

Geregisseerd door: Kevin Van Stevenson

Met onder meer: Danny Hansen, Shenik Taylor, Sharon Fredrickson

IMDb beoordeling: 2,6 (225)

Releasedatum: 12 juli 2016

Over On the Brain

Een man krijgt een nieuwe baan als sheriff in een klein dorpje. Wanneer de bewoners van het dorpje elkaar op gewelddadige wijze beginnen aan te vallen, krijgt hij hiervan de schuld. Samen met de lokale dokter besluit hij de zaak te onderzoeken. Al snel doet het tweetal de ontdekking dat de burgemeester waarschijnlijk van meer weet.

image

avatar van umbra

umbra

• 2040 berichten

Wat een misbaksel is me dit sech en neem van me aan, ik heb al heel wat gedrochten uit de riolen vd filmwereld gezien, vaak zit er dan nog iets zo 'over the top' in, dat slecht en wansmakelijk weer ergens vermakelijk wordt. Maar deze is qua verhaal en acteerprestaties zo slecht, dat het gewoon niets prikkelt, een lege doos...0.5 omdat 0 niet gaat...