The Giving Tree (2000)

Alternatieve titels: Shaded Places | The Brutal Truth

geregisseerd door Cameron Thor
met Christina Applegate, Justin Lazard en Johnathon Schaech

Tien jaar na hun eindexamen komen 5 mannen en 5 vrouwen weer bij elkaar in een afgelegen berghut. Maar voor de vroegere vrienden verloopt de nostalgische reünie niet volgens de verwachtingen. Als Emily, die altijd in het middelpunt van de belangstelling stond, zelfmoord pleegt, maakt dat heel wat emoties los.

avatar van Knisper
De film is eigenlijk heel slecht. De acteerprestaties zijn belabberd en de "publiekstrekker" Christina Applegate gaat al in het begin dood. Maar in al zijn slechtheid wordt het op de een of andere manier toch wel amusant. In ieder geval amusant genoeg om er een 2,5* uit te slepen.