Ace the Case (2016)

Familie / Mystery

geregisseerd door Kevin Kaufman
met Ripley Sobo, Lev Gorn en Susan Sarandon

Als de moeder van de 10-jarige Olivia op zakenreis gaat voor een weekend laat de haar met haar 17-jarige broer alleen thuis. Wanneer ze de eerste nacht haar hond Charlie uitlaat is ze getuige van een ontvoering van een jonge vrouw. Als ze het bij thuiskomt Miles vertelt gelooft hij haar niet. Ook de lokale politie gelooft haar niet. De enige die naar haar luistert is de cynische rechercheur Dottie, maar ook zij is sceptisch. Olivia besluit vervolgens haar eigen onderzoek te starten, wat haar in gevaarlijke situaties brengt.