Alone (1997)

geregisseerd door Michael Lindsay-Hogg
met Hume Cronyn, James Earl Jones en Ed Begley Jr.

John Webb is een al wat oudere boer uit Texas. Als zijn vrouw komt te overlijden besluit John de rest van zijn dagen in alle rust alleen op zijn boerderij door te brengen. De rust is helaas van korte duur. Een oliemagnaat vermoedt dat zich onder het landgoed van John een grote hoeveelheid aan olie bevindt. Hij vraagt John toestemming om te mogen boren en biedt hem in ruil daarvoor een aanzienlijke geldsom aan. John ziet echter weinig in het aanbod. Dit tot groot ongenoegen van zijn familie die het fortuin niet aan hun neus voorbij willen laten gaan.