ad

Thriller | 86 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Jared Cohn

Met onder meer: Meredith Monroe, Bonnie Dennison en Michael Welch

IMDb beoordeling: 4,4 (935)

Over Born Bad

"A perfect gentleman... a brutal killer."

Een meisje dat uit een goede familie komt is erg opstandig. Ze wordt verliefd op een jongeman uit het dorp, maar weet niet dat ze eigenlijk een gestoorde psychopaat mee naar huis neemt. Zal het te laat voor haar zijn, of zal ze zich toch nog uit zijn klauwen kunnen redden?

gauke

Weinig originele, maar ouderwetse, beklemmende en spannende psychologische thriller, op de juiste wijze geregisseerd. Een uitstekende cast met in het bijzonder Michael Welch als de psychotische, neurotische killer, die bovendien aan de cocaïne verslaafd is.

Ik las dat de film een remake is van 'Fear' uit 1996, maar die heb ik niet gezien.

avatar van Noodless

Noodless

Deze thriller laat weinig indruk na omdat de spanningskracht nu net ontbrak. De aanloop tot de interessante home invasion heeft wel heel wat toevalligheden op zijn weg.

Als je dan over die opzet en het plan gaat nadenken, laat die psychotische killer vooraf al heel wat onnodige steken vallen ( denk aan de vriendin van het meisje ).

Acteerwerk kon me ook niet zo bekoren. 4/10