The Farmer's Daughter (1940)

geregisseerd door James P. Hogan
met Martha Raye, Charles Ruggles en Richard Denning

Broadway producent Nickie North en zijn persagent Scoop Trimble vinden een nieuwe financier voor een show, maar wel op voorwaarde dat er buiten de stad gerepeteerd wordt en dat Clarice Sheldon, een ster die al lang niet meer zo populair is, de hoofdrol krijgt. North en Trimble regelen de Bingham boerderij, maar beseffen niet welk gevaar ze zich daarme aanhalen; Patience Bingham, de dochter van de boer. Zij wordt verliefd op één van de hoofdrolspelers, Dennis Crane, die juist de temperamentvolle Sheldon in het gareel moest houden. Ondertussen is schrijver Victor Walsh naarstig op zoek naar een goed idee voor het script.