Excited (2009)

Canada
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Bruce Sweeney
met Cam Cronin, Laara Sadiq en Paul Skrudland

De 37-jarige Kevin Staal is een succesvol zakenman. Hij lijdt echter aan primaire vroegtijdige zaadlozing omdat zijn eikel te gevoelig is. Kevin is al 8 jaar gescheiden en single maar heeft uiteindelijk iemand ontmoet die hij leuk vindt: de 39-jarige Hayaam. Zij is opgeleid, onvruchtbaar en werkzaam bij een schoenenwinkel. Er zijn een paar obstakels die bij Kevin in de weg staan om verliefd te worden en een gezin te starten: zijn seksuele probleem, zijn roestige versiermethodes en zijn verstikkende moeder, die een wanhopige behoefte heeft aan een kleinkind.