No Room to Run (1978)

Australië
Actie / Thriller
101 minuten / 94 minuten (Amerikaanse versie)

geregisseerd door Robert Michael Lewis
met Richard Benjamin, Paula Prentiss en Barry Sullivan

De succesvolle publicrelationsmedewerker Nick Loomis (Richard Benjamin) is de opvolger van de voorzitter van een grote internationale onderneming. Op een routine zakenreis in het buitenland raakt hij verstrikt in een web van moord en afpersing als hij achter de gewetenloze agenda van de huidige voorzitter Garth Kingswood (Barry Sullivan) komt. Eerst is Nick vooral gedesillusioneerd, maar al gauw moet hij rennen voor zijn leven als moordenaars hem willen uitschakelen om de onderneming te beschermen. Hij vindt toevlucht bij Terry McKenna (Paula Prentiss).