Bad Boy (2002)

Alternatieve titels: Dirty Liar | Dawg

geregisseerd door Victoria Hochberg
met Denis Leary, Elizabeth Hurley en Steffani Brass

De succesvolle, egoïstische Doug Menford is charmant maar heeft weinig klasse. Vrouwen zijn voor hem lustobjecten waar hij op mannelijke manier gebruik van maakt. Als zijn grootmoeder overlijdt is hij de enige erfgenaam waardoor hij kans maakt op $1miljoen. Echter, hiervoor moet hij, onder toeziend oog van de erg mooie maar zeer geslepen advocate Anna Lockheart, 12 vrouwen die hij met gebroken hart heeft achtergelaten om vergeving vragen.

Echt weer zo'n ontzettend duffe film. Stomme Humor en nog slechter acteerwerk. Bah...

avatar van moviefreak#1
Ik vond hem best aardig (ik ben fan van de stand-up comedian Denis Leary) maar dan komt het einde en dan kom je als kijker bedrogen uit.
Toch maar 2 sterren voor Denis Leary, laat die man het gewoon bij stand-up comedy houden !

koentje03 schreef:

Typisch voor Elizabeth Hurley, en ze is nog wel zo mooi.

Ach dan nog maar een keertje Austin Powers international man of mystery......

avatar van V
V
Verschrikkelijk slechte, pijnlijk onleuke k*tfilm. Die Hurly heeft een lekker bekkie hoor, maar kan ze nu echt niets dan dit soort rolletjes? 0,5* omdat ik me ongelooflijk heb zitten ergeren!

Leuke film met veel cliché's maar toch met een zeer verrassend einde.
En wat ziet Hurley er in deze film beeldschoon uit.

Mik
leuk man, ik ben nu 12 minuten aan het kijken en ik weet volgens mij al exact hoe het verloop van deze film gaat zijn. Gelukkig duurt ie maar 90 minuutjes.

leuke film, lekker ongecompliceerd en mét Elizabeth, dat veraangenaamd de film zeker!

***1/2

Vrij standaard, doch hier en daar best aardig.

avatar van xenne
deze film is momenteel gratis te bekijken via de telenet website ... maar ik jou je niet meteen aanraden om te gaan kijken, want grappig was het op geen enkel moment, zelfs de bloopers niet ... het script is stom en het acteerwerk al niet veel beter. positief was het einde, toch nog enigsinds verrassend en minder cliché dan verwacht .... maar al bij al zonder twijfel een afrader, al heb ik me niet echt geergerd, maar ook zeker niet vermaakt ...... 1½

film_kaza
Als je het mij vraagt is dit een erg slechte film. waar slaat het op? Niks positiefs aan.
hij is nog wel leuk genoeg om uit te kijken maar verder niks.

avatar van soom
Elizabeth Hurley is echt geweldig, Denis Leary is goed, maar eh, wat een mager einde, weer. Toch best jammer dat het allemaal zo ineens moet aflopen, en op de manier waarop het gebeurd laat het mij echt achter met een gevoel van: Hier had nog wel iets steviger aan getrokken kunnen worden..

horrorfriek
soom schreef:

Elizabeth hurley is echt lekker in deze film! Verder vrij domme film, maar als jeje verveelt.

avatar van Paalhaas
Wat is mevrouw Hurley toch onwaarschijnlijk mooi hier. Verder is de film natuurlijk een onwaarschijnlijke aanfluiting. Met stip op 2 in mijn top 10 slechtste films aller tijden. Er zijn vast heel veel slechtere, maar ik kijk nu eenmaal niet zo veel slechte films. 0,5/5

avatar van soom
Paalhaas schreef:
Maar ik kijk nu eenmaal niet zo veel slechte films.
. Hoe kun je nou van tevoren al weten of een film voor jou slecht is of niet ?

avatar van Paalhaas
soom schreef:
. Hoe kun je nou van tevoren al weten of een film voor jou slecht is of niet ?

Daar heb je nou het Internet (en in het bijzonder sites als deze) voor. En natuurlijk kun je dat soort dingen niet vooraf weten, maar dus wel bijzonder aardig voorspellen door je in te lezen. Bespaart je een hoop slechte filmervaringen.

Matige film, maar Elizabeth Hurley maakt het kijken van deze film een stuk dragelijker. Schitterende vrouw.

avatar van Pannenkoek
Wat een ongelooflijk slechte baggerfilm.
Zit werkelijk niets geloofwaardigs in. De film blijft overigens wel verrassen: op het moment dat je denkt dat het echt niet slechter kan, wordt je weer verrast. Zelfs het eenvoudigste slot wordt zo volkomen om zeep geholpen door vooral de barslechte regie.

De looks van Elizabeth Hurley fleurt deze film misschien nog enigzins op, maar helaas verder dan 0,5* komt ie echt niet.

Een absolute afrader dus.

Een comedy hoeft niet geloofwaardig te zijn.

avatar van Pannenkoek
Helemaal waar ... maar het blijft een baggerfilm

Dick2008
Een film met een dom verhaal dat echter wel leuk wordt gebracht door Denis Leary. Ook Elizabeth Hurley, die toch vrij goed is in dit wat valse rolletjes, speelt goed. Wat de rest van de cast betreft wisselend acteerwerk, sommige spelen goed andere weer erg gemaakt. Wordt naar het einde toe eigenlijk steeds meer drama. Geen voorspelbaar einde maar wel afwijkend voor de rest van de film. Gewoon een fillm met verstand op nul voor het beste resultaat. 4.0.

avatar van moviemafketel
Redelijk, alleen het einde werd wel erg afgeraffeld.
Leary is overigens 1 van de meest irritante acteurs vind ik, maar hier ging het nog wel. De lekkere Hurley maakt wel iets goed. Wel weer zo'n film die ik morgen vergeten ben.

avatar van remlicht89
Heb me erg goed vermaakt tijdens de film.
Nog een mooi einde ook.

Zo te zien ben ik de enige, maar hij krijgt van mij lekker toch 4 sterren.

avatar van ILDIB
What is dit voor een nep scrooge?

Nergens grappig, nergens romantisch, nergens chemie (allleen in de slotscene) en een afraffeling van het verhaal. Pluspunt, je zapt niet weg vanwege hurley waarschijnlijk.
Nee echt bijzonder matig, en als troost krijgen we hem vrijdag op comedy central nog eens.

Het plot, waarom zou hurley geen vergiffenis geven terwijl ze hem wel door de film helpt, dus echt hak op de tak qua logica voor het karakter van hurley, raakt kant nog wal.

avatar van remlicht89
ILDIB schreef:

Hmm, volgens mij vergeeft ze hem in de laatste scene wel. Omdat ze ziet dat hij echt verandert is, en wel een goed mens is.

avatar van ILDIB
remlicht89 schreef:

plot: ze wil m erin luizen want ze is hopeloos gebruikt door m. Halverwege gaat ze hem helpen, omdat ze echt goede dingen in hem ziet. (alternatief kan zijn dat ze hem wil helpen het doel te halen zodat ze hem daarna nog harder kan pakken, maar zo wordt het niet geacteerd), ze valt echt voor m bij zijn dochter en als ie wordt gemept, maar bij het uitreiken van de erfenis is ze ineens weer bikkelhard en onvergevingsgezind, om dan bij een toevallige ontmoeting weer wel te vergeven. Nee klopt geen reet van.

Dit is ook geen film die hoog zal scoren bij mij. Het acteerwerk vond ik ronduit slecht en het verhaal zelf was ook maar wazig. Het verhaal werd in mijn ogen letterlijk afgeraffeld en daardoor was er weinig tot geen sprake tot diepgang.

De wending op het eind was wel voor mij een verrassing, maar dit red de film nog niet naar mijn mening.

avatar van The Goss
Prima tussendoortje. Hapt prima weg, zeker Hurley.

avatar van Kr!kke
Het verhaal lijkt wel te zijn bedacht door iemand van 10 jaar oud, maar toch is het best een leuk concept. Jammer genoeg is er niet lang genoeg over nagedacht denk ik, waardoor de uitwerking toch wat miniem was. Dit viel vooral op bij het einde, aangezien de film plots ineens gedaan was. "Was dit het nu?", dacht ik... Acteergewijs was deze film nu ook niet bepaald een topper, al heb ik er mij niet specifiek aan gestoord.

avatar van Pantoffel
Stem aangepast.
Ik heb hem nog eens gezien. Ik wist dat ik hem al gekeken had, en toen slecht vond maar vroeg me af wat ik er slecht aan vond (alles dus)
Ik kon me enkel herinneren dat hij dat miljoen uiteindelijk niet meer kreeg.

Echt een bedroevend slechte film. Heb geen enkele keer moeten lachen.

Een punt voor mevrouw Elizabeth Hurley want de rest stelt bitter weinig voor. Cliché verhaal, zeer voorspelbaar, matige uitvoering, nauwelijks komische momenten en een matige cast. Denis Leary was eigenlijk alleen leuk op MTV met zijn Cheese Helmet.

avatar van clubsport
De zoveelste mannen afzeikfilm waarin de man diep door het stof moet omdat hij zich niet wil binden aan 1 vrouw en geregiseerd door een vrouw goh das een verrassing .

Echt waar dit stompzinnige concept ( altijd verpakt in een komedie ) hebben we al vaak zat opnieuw gezien in meer of mindere mate.
De interacties met zijn oude veroveringen zijn soms nog wel leuk origineel bedacht voor de rest is het
vrij matig allemaal en zeker het eind is nogal flauw bedacht .