Drake and Josh Go Hollywood (2006)

Alternatieve titels: Drake and Josh Go Hollywood: The Movie, Drake & Josh Go Hollywood

3,00

geregisseerd door Steve Hoefer
met Drake Bell, Josh Parker en Miranda Cosgrove

De eerste opdracht die Josh krijgt tijdens zijn cursus creatief schrijven is een verhaal schrijven over zijn grootste avontuur. Nou is er die ene gebeurtenis, waarbij Drake en zijn broer hun zusje Megan per ongeluk op het vliegtuig naar Los Angeles zetten, en waarbij het Josh lukte om een optreden voor Drake bij MTV te regelen. Daarbij kwamen zij ook nog in contact met een van de top tien criminelen van de FBI... Tja, als dat geen groots avontuur is?

21 BERICHTEN

In Overigen > Televisie > Drake and Josh Go Hollywood (2006):

Dit is wel een leuke film,ik heb hem in het engels gezien op turbonick

avatar van Minority_Check

ik vond hem best slecht
acteerprestaties waren ongelofelijk slecht en overdreven
verhaal was wel aardig leuk om te zien maar iets te nep
die josh was echt overdreven

avatar van jumpstylemovie

lijkt me en erg leuke film

avatar van jumpstylemovie

ik heb hem net gezien en hij was erg leuk.
drake and josh zijn sowieso goed.
deze film was ook zeer grappig en een leuk(soms voorspelbaar) verhaal met soms goede en soms minder goede acteerprestaties.
3.5***

orlikusjes schreef:
Dit is wel een leuke film,ik heb hem in het engels gezien op turbonick

Dus wel een leuke film is een 5; waard??

avatar van matthijs_013

Tieners die qua intelligentie en manier van doen niet verder komen dan de gemiddelde kijker hiervan en slechterikken die nóg dommer zijn, maar desondanks wel tot een van de kwaadaardigste personen ooit behoren. Knap.

niet echt een goede film..een beetje een teleurstelling

avatar van tommykonijn

Drake And Josh zitten vol met Humor en ook geen verkeerde, Op Nickelodeon heb ik ooit een aflevering van ze gezien en ik heb me echt helemaal kapot gelachen, Deze Film vind ik minder maar nog steeds érg Leuk om te zien .

avatar van Candicee

In 1 woord GEWELDIG! Drake & Josh vind ik zowieso een komisch duo, en hun acties zijn zo dom dat het gewoon grappig is. Hun reacties en die stemmentjes en hun gezichten; Echt geweldig:D Ik ging bij deze film serieus echt helemaal stuk, en als ik hem nog een keer zo bekijken zou ik zo weer lachen. Megan is ook zo'n slecht kind, maar dan op die positieve manier xD 4,5*

avatar van arshad

volgens mij duurt hij geen 2 uur maar 73 min.

Zowel IMDB als Amazon melden respectievelijk 120 en 123 minuten.

avatar van arshad

gotti schreef:
Zowel IMDB als Amazon melden respectievelijk 120 en 123 minuten.

Drake & Josh Go Hollywood - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

bij running time staat 73 min en ik heb deze film zelf ook en als ik hem kijk duurt hij maar 73 min ( zonder aftiteling )

vind deze fim niet egt gewelidg.terwijl drake&josh met hun programma kei grappig zijn.beetje een tegenvaller

ik vind drake and josh altijd al leuk en dit vond ik even goed als de televisie serie heel erg leuk soms overdreven met dat gegil van josh telkens een 4.0

melchior7
ik vindt Merry Christmas Drake & Josh ook goed!

avatar van jumpstylemovie

Waarom is het nu geen officiele film meer?

avatar van JellevOosterhout

ja dat snap ik ook niet het is toch gewoon een film?

avatar van jumpstylemovie

Ja, dit is niet echt een TV film ofzo. Gewoon officieel.

avatar van misterwhite

Ik heb Merry Christmas Drake & Josh toegevoegd. (Voor de geintreseerden die de film willen bekritiseren. )

avatar van FelixTheCat

Leuke film. Ik vind de tv serie ook erg leuk en humorvol.

avatar van TragieStar.*

Ik keek de tv serie vroeger echt zoovaak! Was echt super leuk, en heb ze dus ook echt allemaal al gezien.
Tegenwoordig kijk ik nog wel eens op TeenNick.