Titeuf, le Film (2011)

Frankrijk
Animatie

geregisseerd door Zep
met de stemmen van Jean Rochefort, Maria Pacôme en Zabou Breitman

Een ramp! Nadia geeft een verjaardagsfeestje en Titeuf is niet uitgenodigd. Hoe is dat mogelijk? Hoe kon ze hem vergeten ondanks de vele verleidelijke blikken die hij haar toewerpt elke keer als ze zijn pad kruist? Vastbesloten om een uitnodiging te versieren, belandt Titeuf van het ene avontuur in het andere.

avatar van TheLionKingFan
Chips, wil deze film zo graag zien. Komt ie op Nederland 3, schijnt het een keuzefilm te zijn. Of Titeuf of Pollekke. En 3 keer raden welke film de meeste stemmen heeft =(

avatar van lars-pixar
TheLionKingFan schreef:

Vandaag komt Titeuf de film op Nederland 3 om 13:00 !

avatar van TheLionKingFan
Heb hem gekeken. Errug grappige film! Zo fout tegelijk, valt me nog op dat het op een kinderzender wordt uitgezonden. Er wordt gepraat over borsten, menstruaties, seks, scheiding en nog veel meer. Een beetje te vergelijken met 'Shin Chan'. (Wie kent dit fantastische ventje nog) Toch heb ik dubbel gelegen en hij is soms best wel zielig. Een ruim voldoende dus! 3,7.

avatar van 606
TheLionKingFan schreef:
Helemaal mee eens

avatar van Marvinleeaday
Voor een animatiefilm vond ik hem echt heel lollig.