• 8.711.150 stemmen

Gesproken taal: Engels

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Die

Zes mensen, elk van hen is op weg naar zelfvernietiging. Ze worden wakker in een cel in een surrealistisch gebouw zonder te weten hoe ze daar zijn gekomen of waarom. Als ze proberen uit te zoeken waar ze zijn, dwingt een mysterieuze man de zes ontvoerden deel te nemen aan een verontrustend experiment, genaamd Trials. Tijdens het experiment zullen de onwillige deelnemers geconfronteerd worden met verontrustende feiten over zichzelf. Als de tijd verstrijkt blijkt dat ze meer met elkaar gemeen hebben dan ze dachten.

logo tmdbimage

avatar van akira124

akira124

Ik ben blij dat Onderhond nooit geen spelfouten maakt. Dit maakt het allemaal een stukje duidelijker hier op moviemeter. Verder een film die traag verloopt met een soort van Jezus met wijze levenslessen. 2**

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Zeker Saw rip off maar zeker niet vervelend, eerder wat langdradig maar verhaal zit goed in elkaar.

Prima te bekijken voor een keer.

avatar van K. V.

K. V.

De film begon redelijk veelbelovend met een introductie van de verschillende personages, maar al gauw wordt de film een mindere Saw. Deze keer geen echte vallen waar ze moeten uit ontsnappen, maar wel hetzelfde principe. Spannend of bloederig wordt het nooit, saai ook niet.

Tja, een typisch einde, waar ze opnieuw op verder kunnen borduren mocht er ooit nog een deel verschijnen.

Heel wat gelijkenissen met Saw dus (zelfs de muziek deed me er af en toe aan denken), maar dan is Saw toch een trap hoger. Zeker niet slecht, maar 'k had er toch meer van verwacht.

avatar van Bottleneck

Bottleneck

• 2043 stemmen

Mja matig. Het verhaal is inderdaad weinig bijzonder - zal maar niet de S vergelijking maken - maar omdat dat toch altijd wel een boeiend gegegeven is blijf je nieuwsgierig. Op zich is er ook wel een leuke draai aan gegeven en het laatste halfuurtje is aardig, alleen de ontknoping stelt teleur. Het ontbreekt allemaal aan overtuiging, in alle opzichten. En die altijd bruine look - dit:

werkt ook niet mee, zelfs die baard en het mortuarium zijn stoffig.

avatar van Stijn B.

Stijn B.

Ok de film is een mengeling van "Saw", "13 Tzameti", "Killer's room" e.d. dus origineel is het verre van maar desalniettemin is het een zeer onderhoudende thriller waarover je het best niet te veel leest.

Verrassend van genoten: een degelijk B-thriller met de typische mankementen dus (flinterdunne personages en vooral die politieagente is echt wel een actrice van het z-niveau man man man)

Zolang de film zich concentreert op de verborgen zaal levert de film heel degelijk thrillerwerk af.

avatar van tattoobob

tattoobob

Heel erg slaapverwekkend dit

Lekker overslaan jongens

avatar van lars-pixar

lars-pixar

Voor een Telefilm vond ik het geen slechte film en heb ik me nog aardig vermaakt.

De spanning bleef voor mij weg en de hoogte punten waren voor mij de momenten met de dobbelstenen waarbij ik helaas niet meeleefde met de personage's wat eigenlijk een minpunt is.

Buiten de vergelijking met de film 'Saw' dacht ik ook nog aan 'Exam' die er ook wel prima op aansluit.