Dead Men Can't Dance (1997)

Actie

geregisseerd door Stephen Milburn Anderson
met Kathleen York, Michael Biehn en Adrian Paul

Een ultrageheim CIA-spionageteam is getuige van een deal tussen Chinese zakenlieden en Noord-Koreaanse militairen. De CIA onder leiding van Hart en vanuit het hoofdkwartier vergezeld door Victoria, zijn echter niet in staat de transactie te verijdelen, ze zijn te licht bewapend en met te weinig mankracht. Elliot wordt over geplaatst naar een speciale commando eenheid belast met de bewaking van de neutrale zone tussen Noord en Zuid-Korea. Hier volgt een loodzware survival training en krijgt de leiding over een eigen team. Al tijdens de eerste patrouille belanden ze per ongeluk in Noord-Korea, hier worden ze zwaar onder vuur genomen en moeten proberen te ontsnappen.

avatar van Gang_Star
Niet goed, niet slecht... films is nog wel redelijk te doen