Black Thunder (1998)

Actie / Drama

geregisseerd door Rick Jacobson
met Michael Dudikoff, Frederic Forrest en John Furey

Wanneer het uiterst geheime prototype van de Nova gekaapt wordt, slaat het Pentagon groot alarm. Dit vliegtuig mag niet in de handen van de vijand vallen, er is maar een man die het vliegtuig terug kan halen: testpiloot Vince.

kort review: lachwekkend! dit kan beter onder het kopje komedie

avatar van Xander
Echt hé! Rotslechte, übercliché actiefilm. Echt een vreselijk zwakke B-film.

De film boeide mij op niet een moment.

En 1 man neemt het op tegen een vliegveld met zoveel andere mannen? Yeah right!

Alleen het einde, dat die gast nog wat zegt, dat vind ik nogwel gaan maar voorderest.

1.5

avatar van Legan
Voor die Dudikoff zal ik ergens wel een zwak voor hebben want als ik na ga hoeveel films met hem erin heb versleten... En nog verveeld het mij niet . Over de film kan je eigenlijk kort zijn. Een typische Dudikoff; heb je er één gezien, dan heb je ze (bijna) allemaal gezien. Maar om nu een 0.5 te geven getuigd van weinig filmervaring . Ach, zalig zijn de onwetenden.

3,0 uit 10 (1,5*)

avatar van JerryL
Wat een bagger, laat ik hem nou perongeluk verwarren met Blue Thunder toen ik deze film zocht!!

Normaal gesproken gaan actie films er nog wel in, maar dit is ontzettend slecht geacteerd en geschreven. Orgineel is deze ook al niet meer na alle films die bijna exact het zelfde scenario hebben.

Nou viel het mij op dat deze regiseur alleen maar troep aflevert, afvoeren deze man en direct verbieden nog films te regiseren!