Jungledyret Hugo: Fræk, Flabet og Fri (2007)

Alternatieve titels: Jungo Goes Bananas | Amazon Jack | Jungle Jack 3

1 stem

Denemarken / Noorwegen / Letland
Familie / Animatie

geregisseerd door Jørgen Lerdam, Flemming Quist Møller en Anders Sørensen
met de stemmen van Jesper Klein, Kaya Brüel en Anne Marie Helger

Hugo is van een bedreigde diersoort en loopt constant het gevaar ten prooi te vallen aan de menselijke jagers met hun geweren. Een makkelijke oplossing tegen dit kwaad zou zwerven zijn. Het probleem is dat Hugo liever in zijn natuurlijke habitat verblijft, want alleen daar kan hij tijd doorbrengen met zijn vriendin Rita en genieten van de smakelijke gehaktballen van Dellekaj. Op een dag gebeurd het ondenkbare: Hugo wordt gevangen genomen en getransporteerd naar Junglandia. In wanhoop bundelen zijn vrienden hun krachten en beginnen aan een gevaarlijke reis om Hugo thuis te brengen!

avatar van TheLionKingFan
Is deze ook ooit in Nederland verschenen?

avatar van TheLionKingFan
Na 7 jaar. Ja. 7 jaar, eindelijk verkrijgbaar in de USA en UK onder de naam Amazon Jack. Nu nog een goede site vinden waar ik hem kan bestellen.