The Excalibur Kid (1999)

Canada / Roemenië / Verenigde Staten
Avontuur / Fantasy

geregisseerd door James Head
met Jason McSkimming, François Klanfer en Mac Fyfe

De tiener Zack wordt terug in de tijd getransporteerd en belandt in het middeleeuwse Engeland. Daar raakt hij betrokken bij het plan van een gemene heks. Zij wil voorkomen dat Arthur op de troon stijgt. Samen met Arthur en meestertovenaar Merlijn probeert Zack het magische zwaard Excalibur te heroveren, zodat Arthur zijn rechtmatige plek op de troon kan innemen.