Legacy (2010)

Nigeria / Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Thomas Ikimi
met Idris Elba, Eamonn Walker en Monique Gabriela Curnen

Malcolm Grey (Idris Elba) is een CIA Black Ops Operative en woont in een vervallen appartement in Brooklyn. Hij en zijn team zijn onlangs gevangen genomen en gemarteld toen ze de opdracht hadden een grote wapenhandelaar op te sporen. Nu hij weer thuis is heeft hij een nieuwe opdracht: de man te grazen nemen die verantwoordelijk was voor zijn gevangenschap, een man die toevallig ook zijn broer is.

avatar van wimnoot
Klinkt cool!

avatar van annalouisa

Kwam ik net tegen, deze wil ik zeker weten zien..

avatar van FullMoon
Mensen plakken vaak trailers om een beeld te krijgen waar de film over gaat en hoe die in elkaar zit, maar 9 van de 10 keer in mijn geval was het altijd teleurstellend geweest. Trailers zijn niks meer dan reclamepopaganda van de filmmakers om simpelweg mensen hoe dan ook naar de bioscoop te krijgen. Het is net als keuren van vlees door eigen keurslager.

Ik ga de film in deze dagen zien en ik wed nu al dat ik teleurgesteld raak dan de trailer me doet geloven.

avatar van maxomaniak
Betere film dan ik had verwacht!

avatar van Norman Mailer
De immer krachtige en intense Idris Elba binnen een stierlijk vervelend script.