Bed & Breakfast: Love is a Happy Accident (2010)

Alternatieve titel: Bed & Breakfast

geregisseerd door Marcio Garcia
met Juliana Paes, Dean Cain en Bill Engvall

Jake Sullivan (Dean Cain) ligt in een scheiding met actrice Amanda Cox (Kimberly Quinn). Hij beschikt over eigendommen, waaronder een bed-and-breakfast in de wijnstreek in Californië. Anna Villanueva (Juliana Paes) is een Braziliaanse vrouw die dikke vriendjes is met een Amerikaanse playboy. Haar broer ligt op ramkoers met de plaatselijke maffia. Anna is ervan overtuigd dat zij dezelfde eigendommen in Californië bezit als Jake. Zij besluit dan ook om naar Californië te gaan om Jake's eigendommen in beslag te nemen en haar broer te helpen verdere conflicten met gangsters te vermijden. Eén en ander verloopt echter niet zoals gepland en Jake blijkt aardiger te zijn dan zij aanvankelijk dacht.

Magere Rom/Kom die het misschien onder de vrouwen van ons iets beter zal doen.

avatar van Pacino1987
Tip voor alle mannen die een vriendin hebben die deze film graag samen kijken:

RUN!

avatar van Noodless
Toch wel zwakke bedoening dit filmpje. Het verhaal stelt niet veel voor en komisch is het helemaal niet. Ik snap trouwens niet dat hier het genre komedie wordt vermeld. Er was weinig tot niks te beleven op gebied van komische situaties. De acteurs proberen er wel iets van te maken.
Dean Cain en Juliana Paes spelen hun rol op een amusante en aangename manier.
Trouwens mag Juliana Paes gezien worden. Een zeer aantrekkelijke sexy dame
oja, ook nog vermelden dat Eric Roberts hier wel een heel klein rolletje in speelt. 3/10

avatar van schumacher
Vond het eengoeie film, vermakelijk, tuurlijk bestaat er beter maar de film is niet saai.
Is zeker filmpje voor met de vriendin te bekijken.