Growing the Big One (2010)

Canada
Romantiek

geregisseerd door Mark Griffiths
met Shannen Doherty, Kavan Smith en Stephanie Belding

Als een vrouw met een succesvolle baan in de grote stad de familieboerderij op het platteland erft, staat haar leven in één klap op z'n kop. Omdat de boerderij bijna failliet is, besluit ze een pompoenenwedstrijd te organiseren, in de hoop om genoeg geld in te zamelen.

avatar van Friday the 13 th
All i want is a big pumpkin, not the big apple

Grappig hoe een hele film kan opgevuld worden met aan matig plot dat over pompoenkweken gaat. Maar het werkt en de film is al bij al zeer goed meegevallen. Shannen Doherty blijft een leuke actrice en het ziet er naaruit dat verouderen geen effect op haar heeft. Nog altijd hetzelfde uiterlijk als in de jaren 90.

De film is erg voorspelbaar, maar het stoorde niet, waarschijnlijk omdat ik geen enkele verwachting had en gewoon een rustig tv-avondje wou hebben. En dit heeft deze film mij gegeven.

avatar van trompadour
Een heerlijke ongecompliceerde film !!!