ad
  • 8.081.712 stemmen

Yang Chi (1974)

Actie / Komedie | 92 minuten

Genre: Actie / Komedie

Alternatieve titels: Virgins of the Seven Seas / The Bod Squad / Karate, Küsse, Blonde Katzen / The Bod Squad / Enter the Seven Virgins / 洋妓

Oorsprong: Hongkong / West-Duitsland

Geregisseerd door: Ernst Hofbauer

Met onder meer: Elliot Ngok, Lau Wai-Ling en Sonja Jeannine

IMDb beoordeling: 6,0 (229)

Oorspronkelijke taal: Mandarijn

Oorspronkelijke titel: 洋妓

Releasedatum: 21 juni 1974

Over Yang Chi

"The First Kung Fu Sex Comedy!"

Vijf Westerse meiden worden ontvoerd door Chinese piraten en verkocht aan een bordeel. Terwijl ze worden klaargestoomd tot prostituees, krijgen de inwoners van het Chinese dorp medelijden met hen. In het geheim leren zij de meiden kungfu en de knappe dames gebruiken deze vechttechnieken om zich vrij te vechten.

imageimageimage

• 20888 berichten

Blijf het toch raar vinden dat sommige toevoegers de alternative titel uit het co-land niet benoemen.

Bij deze: Karate, Küsse, blonde Katzen

En hier de Duitse poster

• 20888 berichten

Ja ja regel zie wiki maar Is toch raar een film komt voor de helft uit Duitsand maar de titel mag er niet bij , soms zijn de regels erg krom..... Je kunt ook regels maken door regels te maken.......

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Producenten van de Schülmadchen-Reporte en Tiroler-voer kwamen in contact met Hong Kong-studio Shaw Brothers ... en hé waarom maken we niet eens samen een film!!

In ieder geval hebben ze in Duitsland en Hong Kong hun fijngevoelige vorm van humor met elkaar gemeen.

Verder dus een Kung-Fu-film ruim geladeerd met Sauerkraut-seks en voornamelijk uitermate coole 70's-chicks topless karatetrappen uitdelend. Eén van de dames is volgens mij bijna 2 meter lang en steekt een volle kop boven de hele cast uit.

Complete nonsens deze film, maar nergens vervelend, sexy en met lekkere soundtrack.

De gelimiteerde DVD heeft ook nog de integrale Super-8-mm-versie als extra!!