Ticket Out (2010)

geregisseerd door Doug Lodato
met Ray Liotta, Alexandra Breckenridge en Colin Ford

Jocelyn, een recent gescheiden moeder met weinig zelfvertrouwen moet haar kinderen beschermen tegen hun gewelddadige vader Dennis. De strakke en vasthoudende Jim helpt hen en leidt Jocelyn en haar kinderen door een ingewikkelde ondergrondse wereld. De zaken escaleren wanneer ze gevolgd worden, niet alleen door justitie maar ook door haar wraakzuchtige ex-man en zijn gewetenloze privé-detective.

avatar van Noodless
Het gegeven is best interessant om te volgen, maar door het verloop van het verhaal en de rare plotwendingen wordt het helaas heel wat minder. Het dochtertje van de moeder wekt irritatie op.
Het slot heeft ook een rare scène in petto voor de kijker. Vrij onlogische en onverklaarbare redenen stapelen zich dan ook op. 5/10

avatar van carlak
en dan toch nog een 5 ? echt een misbaksel van een film verdient zeker niet meer dan een 3 (voor de mooie sneeuwplaatjes)

avatar van dvdcrusher
Ik vond het best wel een leuke film met een origineel verhaal dat goed in elkaar zit en voor mij best verklaarbaar is. Origineel is de film zeker, zeg nu zelf een ontsnappingsroute voor kinderen, het lijkt wel wereldoorlog 2. Bovendien wordt er goed geacteerd door o.a. Ray Liotta. Breckenridge is een leuke verschijning en Colin Ford doet het goed als hufter en vader van de kinderen. Alleen jammer dat vaders zo afgebeeld worden, de waarheid is vaak anders. Leuk detail is de dubbelrol van Liotta wat extra spanning toevoegt aan het verhaal. Het einde is heel abrupt, maar als je even nadenkt besef je dat het verhaal inderdaad afgelopen is en de vogel letterlijk gaan vliegen is. 4 sterren