Yogi Bear (2010)

Verenigde Staten / Nieuw-Zeeland
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Eric Brevig
met Anna Faris, en de stemmen van Dan Aykroyd en Justin Timberlake

Yogi is een beer die in het Yellystone Park woont. Daar staat hij bekend, vanwege zijn talloze pogingen om picknick-mandjes te stelen van kampeerders. Dit tot groot ongenoegen van Park Ranger Smith. Yogi wordt altijd bijgestaan door de jonge beer Boo-Boo. Wanneer Yogi erachter komt dat de gierige Mayor Brown het Yellystone Park voor eens en altijd wil sluiten, moet hij een team vormen met Boo-Boo én oude vijand Ranger Smith om dit tegen te gaan, anders zullen families nooit meer kunnen genieten van de natuur en raken Yogi en Boo-Boo hun ''thuis'' kwijt. Tijdens het avontuur maken ze kennis met Rachel, een natuurdocumentaire-maker, die Yogi en Boo-Boo probeert te filmen voor haar volgende film.

avatar van D-ark
Tjah de Yogi Bear film blijft verrassend dicht bij bij zijn nogal lamlendige melige cartoons maar koppelen dit aan fatsoenlijke CGI en een uitstekende cast van komedie acteurs. TJ Miller als stuntelige assistent ranger, Andy Dayl als arrogante burgemeester, een perfect gespeelde serieuze Smith door Tom Cavanagh en de aanstekelijke over de top zweverigheid van Farris maken Ackyord's matige stem werk maar een kleine smet op een prima vermakelijke familie film met wat sterke gags en overal een fijn tempo. Ondanks is het behalve wat erg aanstekelijke scenes, vooral met Dayley, een aangename popcorn familie film die niet verveeld maar ook niet echt blijft hangen.

avatar van hijman1946
zojuist gezien op tv prachtige film,veel smiles.goed verhaal en stunts,en toen yogi met al die picknicktafels aan de haal ging achter de auto van de ranger klasse.En ja ik heb de strips van Yogi Bear,echt een aanrader,dikke 5

zojuist weer op tv gezien ,,blijft een 5 zeer vermaakt 11-12-2016

avatar van hijman1946
lol zojuist voor de derde maal op tv.normaal kijk ik zelden 2x naar dezelfde film deze zie ik voor de derde keer ,blijf voor mij n topper
en nu
Naar bed, naar bed, zei Duimelot
Eerst nog wat eten, zei Likkepot
Waar zal ik het halen? zei Langejan
Uit grootvaders kast, zei Ringeling
Dat zal ik verklappen, zei het Kleine Ding.

avatar van Decec
Een matige animatie/avontuur/komedie/familie film...
Flauw verhaal...
Flauw acteerwerk...
Het hoort niet bij elkaar voor acteurs en animaties...
Prima camerabeweging...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Niet te moeite waard...

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, de tekenfilms van vroeger waren veel leuker.

Een van de betere animatiefilms. Zeer goed gemaakt en vaak erg grappig. Zowel voor jong als oud.