ad

Met onder meer: Anna Faris, Dan Aykroyd en Justin Timberlake

Releasedatum: 17 december 2010

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Yogi Bear

"Please do not feed the bears."

Yogi is een beer die in het Yellystone Park woont. Daar staat hij bekend, vanwege zijn talloze pogingen om picknick-mandjes te stelen van kampeerders. Dit tot groot ongenoegen van Park Ranger Smith. Yogi wordt altijd bijgestaan door de jonge beer Boo-Boo. Wanneer Yogi erachter komt dat de gierige Mayor Brown het Yellystone Park voor eens en altijd wil sluiten, moet hij een team vormen met Boo-Boo én oude vijand Ranger Smith om dit tegen te gaan, anders zullen families nooit meer kunnen genieten van de natuur en raken Yogi en Boo-Boo hun ''thuis'' kwijt. Tijdens het avontuur maken ze kennis met Rachel, een natuurdocumentaire-maker, die Yogi en Boo-Boo probeert te filmen voor haar volgende film.

imageimageimage

Dirty Shopper

Elderly Purse Lady

avatar van D-ark

D-ark

Tjah de Yogi Bear film blijft verrassend dicht bij bij zijn nogal lamlendige melige cartoons maar koppelen dit aan fatsoenlijke CGI en een uitstekende cast van komedie acteurs. TJ Miller als stuntelige assistent ranger, Andy Dayl als arrogante burgemeester, een perfect gespeelde serieuze Smith door Tom Cavanagh en de aanstekelijke over de top zweverigheid van Farris maken Ackyord's matige stem werk maar een kleine smet op een prima vermakelijke familie film met wat sterke gags en overal een fijn tempo. Ondanks is het behalve wat erg aanstekelijke scenes, vooral met Dayley, een aangename popcorn familie film die niet verveeld maar ook niet echt blijft hangen.

hijman1946

zojuist gezien op tv prachtige film,veel smiles.goed verhaal en stunts,en toen yogi met al die picknicktafels aan de haal ging achter de auto van de ranger klasse.En ja ik heb de strips van Yogi Bear,echt een aanrader,dikke 5

zojuist weer op tv gezien ,,blijft een 5 zeer vermaakt 11-12-2016

hijman1946

lol zojuist voor de derde maal op tv.normaal kijk ik zelden 2x naar dezelfde film deze zie ik voor de derde keer ,blijf voor mij n topper

en nu

Naar bed, naar bed, zei Duimelot

Eerst nog wat eten, zei Likkepot

Waar zal ik het halen? zei Langejan

Uit grootvaders kast, zei Ringeling

Dat zal ik verklappen, zei het Kleine Ding.

avatar van Decec

Decec

Een matige animatie/avontuur/komedie/familie film...

Flauw verhaal...

Flauw acteerwerk...

Het hoort niet bij elkaar voor acteurs en animaties...

Prima camerabeweging...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Niet te moeite waard...

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht, de tekenfilms van vroeger waren veel leuker.

avatar van shrink

shrink

Een van de betere animatiefilms. Zeer goed gemaakt en vaak erg grappig. Zowel voor jong als oud.

avatar van Shadowed

Shadowed

Suf.

Ik weet niet helemaal wat de regisseur hiermee wilde doen, maar geslaagd is het totaal niet. Daarvoor is het veel te flauw, en daarnaast zelfs vervelend. Zelfs kinderen zullen zich hiermee wel een beetje bedrogen voelen, die stem van Yogi Bear is ongelooflijk irritant.

De schurk is dommig, Faris is niet leuk en dan heb je enkel de vrolijke animatie van de beren, die wel geslaagd zijn. De beren zien er voor de rest wel leuk uit, alleen Yogi Bear zelf is nogal een vervelend personage en de film is buitengewoon flauw en irritant.

Totaal niet wat ik ervan had verwacht, het resultaat is voor volwassenen maar ook voor kinderen niet bepaald leuk te noemen. Veel te flauw en vervelend op het scherm gebracht. Jammer, dit had opzicht nog wel een leuke film kunnen zijn.