Hating Alison Ashley (2005)

Australië

geregisseerd door Geoff Bennett
met Saskia Burmeister, Tracy Mann en Richard Carter

Erica Yurken's baalt van haar leven: Haar familie is beschamend, haar acteertalenten worden niet opgemerkt en vanwege haar naam noemt iedereen haar Yuk. Dus vanaf het moment dat de perfecte Alison Ashley op school komt, weet Yuk dat dit problemen gaat geven. Yuk heeft zich altijd superieur gevoeld tegenover iedereen op Barringa East maar Alison is alles wat Yuk altijd heeft willen zijn. Om haar gebreken te verbergen verzint Yuk perfecte leugens over haar glamoureuze leven. Wanneer Alison er geen woord van gelooft, haat Yuk haar nog meer.