Costa Rican Summer (2010)

geregisseerd door Jason Matthews
met Peter Dante, Pamela Anderson en Susan Ward

Een jonge surfer (Brock Kelly) en zijn vrienden trekken naar Costa Rica om het strandhotel van zijn knappe tante (Susan Ward) te redden van de ondergang, een oude surfkampioen(Peter Dante) weer terug op de surfplank te krijgen en diens verknipte droomvrouw (Pamela Anderson) te temmen. Daarnaast willen ze genoeg golven en vrouwen vinden om een geweldige tijd te beleven.

avatar van henkula
wat een dooie film, ik weet niet wat me bezield heeft deze film in de speler te stoppen.
kom op jongens, een beetje origineel verhaal svp.

avatar van Pazmaster
Dit kan haast niet slechter. Een belachelijk verhaal met een nog belachelijker einde. De personages zijn echt idioot te noemen, vooral de oude surfkampioen (een dronkaard met een slechte pruik die hallucineert over Pamela Anderson) en de zweedse meiden zijn zwaar over de top. De rest is eigenlijk niet veel beter. Het acteerwerk is van zo`n laag niveau dat het beschamend is om te zien. Net als de humor. Die is zo slecht en flauw dat het niet leuk meer is. Het enige pluspuntje dat ik kan verzinnen is dat er wel wat vrouwelijk schoon en af en toe een paar tieten te zien zijn. Voor de rest is dit bagger van de bovenste plank 1 ster

avatar van opa-ben
doe geen moeite om deze film te hale in de videotheek, veel triester als deze komedie wordt het niet, hier hebben ze zeker de klassering ZZ film voor uitgevonden, nog te slecht voor de razzies.

avatar van dvdcrusher
Puberfilm met het nodige bloot en vrouwelijk schoon en Pamela Anderson als grote naam. De jaren beginnen echter ook voor Pamela te tellen en ik was eigenlijk meer gecharmeerd door de ronde vormen van Susan Ward. Al bij al een luchtige komedie waarmee je af en toe kan glimlachen. 3 sterren