ad

Genre: Drama

Alternatieve titel: Shadows & Lies

Geregisseerd door: Jay Anania

Met onder meer: James Franco, Julianne Nicholson en Josh Lucas

IMDb beoordeling: 4,2 (924)

Over William Vincent

William Vincent (James Franco) is een stille, merkwaardige crimineel die niet in de buit van zijn misdaden is geïnteresseerd. Wanneer hij verliefd wordt op de favoriete callgirl van een gangster wordt hij gedwongen New York te verlaten. Na vier jaar te zijn verbannen keert hij stiekem terug met de bedoeling zijn geliefde te redden uit haar gevaarlijke situatie.

image

avatar van fritsy

fritsy

Moeilijk te geloven dat Julianne Nicholson een model is geweest.

avatar van 606

In en in saai, na 45 minuten gebeurd er niks, en het aandacht erbij houden gaat helemaal al niet.

2 sterren

James Franco weet zijn films de laatste tijd wel uit te kiezen de een nog slechter dan de ander.

avatar van dvdcrusher

dvdcrusher

James Franco is een goede acteur maar waarom hij zich laten overhalen heeft om de hoofrol te spelen in deze film is een raadsel voor mij. Dit moet een van de saaiste films zijn die ooit werden gemaakt. Ik heb het welgeteld 30 minuten volgehouden tot ik in slaap gevallen ben en ik denk niet dat ik er ooit toe zal komen de rest van de film te bekijken. Wat is dit een eentonig verhaal zeg. Om snel te vergeten. 1,5 sterren