Fugitives Run (2003)

Alternatieve titel: Cowboys Run

Canada

geregisseerd door Philip Spink en Alan Smithee
met David Hasselhoff, Vincent Gale en Kimberly Hawthorne

John Fighting Bear en de cowboy Clint ontmoeten elkaar op het verjaardagsfeestje van de kleindochter van Fighting Bear. De beide mannen hebben meteen al een gloeiende hekel aan elkaar. De twee zijn gedoemd samen te werken als blijkt dat ze beide op twee bandieten lijken die de plaatselijke bingo hebben overvallen. Fighting Bear en Clint slaan op de vlucht met de sheriff en een bewaker van het casino op hun hielen. Fighting Bear en Clint moeten proberen de echte overvallers te achterhalen voordat ze opgepakt worden en moeten boeten voor een misdaad die ze niet gepleegd hebben.