Circle of Deceit (1998)

Drama / Thriller

geregisseerd door Alan Metzger
met Janine Turner, Esai Morales en Tracy Griffith

Een jonge vrouw, Terry (Janine Turner), is getrouwd met een rijke succesvolle advocaat. Als hij haar voor de zoveelste keer bedriegt, gaat ze er vandoor, hun zoontje meenemend. Maar haar man laat het niet op zich zitten en gebruikt al zijn macht en trucjes, legaal en illegaal, om zijn zoontje terug te krijgen. Iemand begint haar ook anoniem te bedreigen en Terry verdenkt uiteraard haar man. Vervolgens wordt ze door haar beste vriendin - die een verhouding met haar man blijkt te hebben - in de val gelokt, waardoor het lijkt alsof Terry haar man wil laten vermoorden door een huurmoordenaar. Als Terry daar achterkomt, zet ze haar eigen dood in scène om wraak te kunnen nemen.

Uitstekende tv-thriller.

avatar van clubsport
redelijke thriller maar het acteerwerk van beide hoofdrolspelers vond ik niet geweldig .