Won't Write Home Mom, I'm Dead (1975)

Alternatieve titel: Terror From Within

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Mystery / Thriller

geregisseerd door James Ormerod
met Pamela Franklin, Ian Bannen en Suzanne Neve

De Amerikaanse Abby komt naar een hippie commune in Engeland op zoek naar haar vriend Doug. Daar beweert men dat hij daar nooit is geweest. Abby bekent nerveus dat ze een psychische link met Doug heeft en dat hij haar een telepathische boodschap heeft gestuurd. De communeleden vinden dat hele idee belachelijk, maar laten haar wel blijven om op Doug te wachten. Terwijl ze verblijft in hun huisje hoort Abby telkens Dougs lichaamsloze stem en ziet ze beelden van hem, omringd door vlammen. Abby is ervan overtuigd dat Doug iets is overkomen en dat het terugkerende beeld van vijf iepenbomen de sleutel tot zijn lot bevat.