Revolución (2010)

Mexico

geregisseerd door Mariana Chenillo, Fernando Eimbcke, Amat Escalante, Gael García Bernal, Rodrigo García, Diego Luna, Gerardo Naranjo, Rodrigo Plá, Carlos Reygadas en Patricia Riggen
met Ari Brickman en Robert M. Martinez

In tien korte films proberen tien verschillende Mexicaanse regisseurs te analyseren wat de Mexicaanse revolutie, die honderd jaar geleden begon met het omverwerpen van de dictator Porfirio Díaz, heden ten dage voorstelt. Wat betekent het nog voor de huidige bewoners van Mexico?

avatar van Raspoetin
Wow ik zou deze film graag willen zien. Mensen met tips hoe ik eraan kan komen?

Hmm, ja vroeg ik me ook al af... Iemand..?

avatar van Raspoetin
Gevonden op het Zocalo van Mexico-Stad. Een bijzonder mooie waaier van verschillende korte films.

avatar van demiurg
staat op youtube