Kuai Huo Lin (1972)

Hongkong
Actie / Avontuur

geregisseerd door Cheh Chang en Hsueh Li Pao
met Lung Ti, Mu Zhu en Ching Tien

Wu Sung, een zwaardmeester in het leger, wordt beschuldigd van het vermoorden van zijn overspelige schoonzus en een crimineel en wordt verbannen naar het gevangenenkamp Meng Chao. Eenmaal daar wordt hij gevrijwaard van honderd bamboe-slagen door de bemiddeling van Shi En, de zoon van de baas van het kamp. Op zijn beurt daagt Wu Sung een crimineel uit tot een duel wanneer deze Shi En belaagt en verwondt om hem te beroven.