Neseli Hayat (2009)

Alternatieve titel: Neşeli Hayat

Turkije

geregisseerd door Yilmaz Erdogan
met Yilmaz Erdogan, Busra Pekin en Ersin Korkut

Het gaat bergafwaarts met het leven van de werkloze Riza Senyurt. Niets gaat goed en alles zit tegen. Dan vindt hij een bijzonder baantje: Riza moet de maand december doorbrengen als kerstman. Maar ook dit gaat niet bepaald vlekkeloos, aangezien hij geen flauw benul heeft wat Kerst precies inhoudt.

avatar van kArIzMa_Movie
De cast van 'Cok Güzel Hareketler Bunlar' is van de partij.
Altijd leuk gevonden, benieuwd hiernaar.

avatar van Santino Corleone
Al hoewel ik niet kijk naar 'cok guzel hareketelr bunlar'' vond ik ze wel goed acteren. Leuke film, goed verhaal en een goeie cast.
Dat verdient een *4