Hellbinders (2009)

Actie

geregisseerd door Mitch Gould, Hiro Koda en David Wald
met Johnny Yong Bosch, Richard Cetrone en Esteban Cueto

Huurling Max is een listig en zelfbewust type, dat altijd bereid is alles voor geld te riskeren. Maar bij zijn nieuwe opdracht lijkt hij een gelijkwaardige tegenstander gevonden te hebben. Ryu is een elite-killer die naar Los Angeles is gekomen om op een groep agressieve yakuza's te jagen. In een bloedig gevecht op een binnenplaats merkt Ryu ineens dat zijn vijand bovennatuurlijke krachten heeft. Tempelridder Cain vocht 800 jaar eerder al in het Heilige Land tegen de demonen en wist toen te zegevieren. Maar nu keren de demonen terug. Max, Ryu en Cain worden tot een ongewone alliantie gedwongen en moeten een gezamenlijke weg vinden om de demonen tegen te houden, voordat ze de gevreesde poort naar de hel openen.

gauw uitgezet

avatar van Grunner
Weer 11 minuten van mijn leven verpest hoewel er ook genoeg mensen zijn die hier wel om kunnen lachen...

avatar van Killerkip
Butfilm.

Duur: 87 minuten.

1,5* voor de moeite...

avatar van RickZ
SF-actiefilm met veel gevechten en bloed, weinig verhaal. Lijkt op een pilot van TV-serie (is die er?).

avatar van Boeikens
Laat maar links liggen.

Lullig en vooral langdradig verhaal met barslechte acteurs, wankel en sfeerloos camerawerk en enorm slechte fx.

avatar van SilverShadow
Niet eens de moeite waard om te kijken, wat een bull allemaal zeg.

Hmm, Ik zie dat er veel mensen zijn die deze film niet leuk vinden.
Ik zelf vind de film wel aardig en eigenlijk niets mis mee.

avatar van Sgimpy
Heb ik vorige week gezien, maar weet echt niet meer waar het over gaat. Misschien wel halverwege uit gezet. Niet best dus...

avatar van moviemafketel
Geregisseerd door 3 regisseurs en er dan zo'n puinhoop van weten te maken. Dit is toch wel het equivalent van dramatisch. Acteerwerk om te huilen, een plot waar een paard de hik van krijgt en gevechten waar je in de jaren 80 misschien nog mee weg kwam. Waarom ben ik hem gaan kijken? Ach, hij kwam langs op HBO en dacht laat ik mezelf eens verrassen. Dat is het bedrijfsrisico van een onbekende film kijken zullen we maar zeggen. Waren er dan geen positieve punten? Nee, die waren er niet. 1 woord voor, BAGGER!

avatar van Phantasm
De vechtscene 's zijn nog net om aan te zien. Verhaal zit er al helemaal al niet in, wat ongeloofwaardig allemaal.