Strange Voices (1987)

geregisseerd door Arthur Allan Seidelman
met Nancy McKeon, Valerie Harper en Stephen Macht

Nicole Glover is een veelbelovende, aantrekkelijke studente wiens ogenschijnend perfecte leven wordt gecompliceerd als ze stemmen in haar hoofd begint te horen. Ze krijgt steeds vaker zenuwinzinkingen en ze toont ook opvallend veel agressief gedrag. Als er schizofrenie wordt geconstateerd, zijn haar ouders ten einde raad.

avatar van matthijs_013
Het is een mooie poster, maar de film was minder indrukwekkend. Topacteerwerk van Nancy McKeon, maar verder kon de film niet heel veel interesseren.

Weer een goede degelijke vroege tv-film met inderdaad prima acteer werk van Nancy McKeon maar ook niet te vergeten van Valerie Harper .

En respect voor het toevoegen voor deze tv-films het is niet altijd makelijk om hier geschikte paatjes voor te vinden, bedankt matthijs_013