Kuraimâzu Hai (2008)

1 stem

Japan

geregisseerd door Masato Harada
met Shin'ichi Tsutsumi, Masato Sakai en Machiko Ono

Op 12 Augustus 1985 stortte in Japan een vliegtuig neer waarbij 520 mensen omkwamen; de grootste vliegramp met één vliegtuig in de geschiedenis van de luchtvaart. Ondanks zijn afschuw en geschoktheid over de omvang van deze ramp moet Yuuki, die voor de lokale krant de leiding heeft over de verslaggeving van de ramp, een aantal moeilijke beslissingen nemen. Welke reporter stuur je waarheen? Hoe krijg je de primeur over wat de oorzaak van de ramp was? Wat zet je op de voorpagina? Hoe schakel je je gevoelens uit om over de ramp koelbloedig verslag te kunnen geven? En: hoe ga je om met je gezinsleven tijdens deze hectische periode?