• 8.561.685 stemmen

Alternatieve titel: Cash

Geregisseerd door: Stephen Milburn Anderson

Met onder meer: Sean Bean, Chris Hemsworth en Victoria Profeta

Plot Ca$h

Wanneer Sam en zijn vrouw Leslie een koffer met geld vinden denken ze dat ze uit de financiële zorgen zijn. Ze betalen hun schulden, kopen een auto en laten hun huis opknappen. Hun geluk kan niet op, totdat de sinistere crimineel Kubic aanbelt. Hij wil het geld dat ze gevonden hebben terug hebben. Kubic dwingt het stel om, volgens zijn regels, tijdens een gewelddadig en explosief avontuur door de straten van Chicago, het geld wat ze hebben uitgegeven terug te halen. Maar ze spelen het spel beter dan gedacht...

imageimage

Pyke Kubic

Leslie Phelan

Bahadurjit Tejeenderpeet Singh

Melvin Goldberg

Glenn the Plumber

Tarkus

Redelijk goede film die mijn verwachten eerlijk gezegd overtrof.

Prima rol van Sean Bean, maar de beide andere (voor mij toch onbekende) hoofdacteurs waren ook goed.

Het verhaal is wat raar, maar dat maakt het net zo leuk.

Kortom, een leuke film met een prima hoofdcast.

avatar van margo1

margo1

Voor mij was het een film, die uitbeeldt hoe mensen een beslissing kunnen nemen die achteraf gezien niet zo handig was. Ook in het echte leven komt zo iets voor. De gevolgen kunnen dan zijn dat zo iemand alles kwijt raakt en de schuldeiser als het ware in zijn huis woont. Ook niet zo ongeloofwaardig is dat een mens in het nauw dingen doet waarvan hij nooit gedacht had ze te zullen doen.

Al met al vind ik het een knappe film, die jammer genoeg af en toe lijdt aan traagheid.

avatar van daxclusive

daxclusive

• 2081 stemmen

Goede misdaad film met Sean Bean, Chris Hemsworth en Victoria Profeta.

Komedie kan ik het niet noemen, maar was wel spannend van het begin tot het einde.

Boeiende film! 3.5*

avatar van Picker

Picker

Slechte film, matig acteer werk en het verhaaltje is behoorlijk ongeloofwaardig.

Het einde vond ik het leukste, al mist daar ook nog wel het één en ander.

avatar van lelici

lelici

Had veel meer ingezeten, en het eind van ik ook erg abrubt!

Het is tegenwoordig ook een trend om in US films/series iemand met zo'n British accent te laten meespelen..irritant. Maar de ami's zullen er wel op kicken.

avatar van Goodfella_88

Goodfella_88

Sean Bean zet een hele leuke rol neer, maar die actrice die is irritant om naar te kijken

Simpel uitgewerkt verhaal, had meer in kunnen zitten.

avatar van funnyhow

funnyhow

dit was het toch wel niet vreesk ... begon aardig maar derna ging het enkel bergaf

sean bean redt deze film van totale ondergang.

avatar van kawa2

kawa2

ongeloofwaardig, ja dat wel.

maar hij keek toch lekker weg.

lekker alles op een relaxed tempo.

hij was een stuk beter dan dat ik van te voren verwachte

avatar van Passiebloempje

Passiebloempje

In het begin beloofde het even wat te worden, totdat 'Sam & Les' zich ermee gingen bemoeien.

Ach ja, wel een leuk filmpje met slecht acteerwerk.

avatar van Boenga

Boenga

Een verhaal waar wel wat mee aan te vangen is, maar helaas: er wordt zo'n ongeloofwaardige en onzinnige boel van gemaakt, dat er wat mij betreft helemaal geen kijkplezier aan te pas komt.

Het niet bepaald indrukwekkende acteerwerk doet daar nog een schepje bovenop.

Misdaad/komedie: van die 'komedie' heb ik al helemaal niks gemerkt, en de misdaad zit hem vooral in het feit dat zo'n films gemaakt worden.

Gekocht voor €1 op een of andere rommelmarkt; da's zéker 95 cent teveel...