El Degmemis Ask (2016)

Turkije
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Umut Kirca
met Ceren Moray, Begüm Kütük en Cem Kilic

Zafer is een man die nog steeds niet volwassen is. Zijn grootste passie is zijn favoriete voetbalteam en zijn grote liefde is Duygu. Zijn ouders kunnen het echter niet uitstaan dat hij maar niet volwassen wordt en ze besluiten om voor de toekomst van hun zoon een plan uit te zetten. De aan zijn jeugdliefde uitgehuwelijkte Zafer begint vanwege zijn liefde voor Duygu op duizend en één manieren te proberen om van het huwelijk te ontsnappen. Als zijn liefde Duygu toestemming geeft voor het huwelijk, wordt de band tussen de twee verbroken. De plannen van Zafer om te ontsnappen aan het huwelijk gaan hele onverwachte kanten op...