No Hands on the Clock (1941)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Frank McDonald
met Chester Morris, Jean Parker en Rose Hobart

De privédetective Humphrey Campbell stelt zijn werkgever Oscar Flack er van op de hoogte, dat hij niet al de vermiste jonge vrouw Louise uit zijn laatste opdracht heeft opgespoord, maar dat hij ook met haar is getrouwd. Voordat Louise en Humphrey kunnen beginnen met hun huwelijksreis, krijgt Humphrey de opdracht een vermiste man in Reno, Nevada, op te sporen. Humphrey krijgt te maken met ontvoeringen en bankovervallen en met diverse aantrekkelijke blondines, brunettes en roodharigen. Verder trekt Humphrey de aandacht van de FBI en krijgt hij problemen met zijn jaloerse nieuwe bruid.