Hindsight (2008)

Thriller

geregisseerd door Paul Holahan
met Leonor Varela, Jeffrey Donovan en Waylon Payne

Onverwacht zwanger met geen middelen om een kind op te voeden, besluiten Dina en Ronnie om hun ongeboren baby op het internet te verkopen. Hun plan begint te ontrafelen, wanneer het stelletje dat ze uitgekozen hebben, Paul en Maria, eigen plannen blijken te hebben.

avatar van RickZ
Redelijke thriller over draagmoeder en kinderloos echtpaar. De film is onderhoudend doordat het genoeg (plot)wendingen bevat en de spanning blijft op redelijk nivo. Het acteren is wat minder maar niet onvoldoende. Gewoon gaan kijken, het geheel is orgineel genoeg voor een regenachtig dagje.

De film is geen hoogstandje maar redelijk onderhoudend.
Niet al te cliché-achtig en op zich is het wel origineel gedaan hoe het verhaal verteld wordt.
Vond hem alleen wel wat absurdistisch op momenten, maar dat is subjectief.

avatar van WendyS
matige thriller,
de scene van de keizersnede op het einde van de film, vond ik nogal ongeloofwaardig.. veel pijnlijker lijkt mij..

avatar van chebby
Vond er niet zoveel aan..
Wel erg dat het open snijden van zwangere vrouwen ook in het echt gebeurt.. 1*

avatar van Noodless
Mwah, niet slecht. Best onderhoudend en het verloop van het verhaal wordt door een voice-over goed weergegeven waarbij je op het einde van het verhaal de hele affaire met deze voice-over en de luisteraar met zijn jezus'beeldje duidelijker wordt. 6,5/10

avatar van moviechick-99
het verhaal kon zeer goed gemaakt worden maar hier hebben ze er echt niets van gemaakt

avatar van Semsoethot
Aardige triller met veel zwakke momenten maar ook onverwachte wendingen. Vermakelijk, maar je hoeft er niet voor op te blijven.

Op zich sprak het plot me wel aan en het kijkt ook wel lekker weg. Jammer van de vele fouten in de film.

niet echt speciaal , eerder saai + het slot van de film trekt op niets

avatar van eavymetal
Goede thriller die voor weinig geld is gemaakt.

Vooral de acteerprestatie van Leonor Varela viel bij mij in goede aarde.