Flypaper (1997)

Thriller

geregisseerd door Klaus Hoch
met Craig Sheffer, Robert Loggia en Lucy Liu

Drugsdealers Bobby en Leon ontvoeren de Oosterse wetenschapper Dot die aan lager wal geraakt is. Voor hen is ze een zeer belangrijke aanwinst aangezien ze chemische drugs kan maken. Ondertussen zoeken ze naar ene Natalie, een drugsverslaafde. Zij wordt echter onder de hoede genomen van Marvin en diens handlanger Jack.

Deze komisch bedoelde, ongeloofwaardige misdaadparadie is een mengelmoes van eigenaardigheden en zaken als uitbuiting, bedrog, geweld, (vreemde) seks met gebruikmaking van slangen en steken onder water. De regisseur lijkt geïnpireerd door de gebroeders Coen en Tarantino, maar de film is nauwelijks origineel, mist intelligentie en kan daar niet aan tippen

avatar van funnyhow
niet overdreven slecht .. al zit er in het script serieus wat gaten .... tis eigenlijk mengelmoes van verschillende genres.
maar kom ,dit is overduidelijk een b- film die zichzelf ook niet te serieus neemt .
heb toch paar keer moeten lachen en daarmee toch voldoende.. ook al vanwege zijn apartheid
als je 'in de mood' bent zeker eens checken