B.C. Butcher (2016)

1 stem

Horror

geregisseerd door Kansas Bowling
met Kadeem Hardison, Kato Kaelin en Leilani Fideler

Neandra, de leidster van een stam vrouwelijke holbewoners, komt erachter dat één van de andere dames, Dina, een affaire heeft met Rex, de vriend van Neandra. Neandra vermoordt Dina, waarna de vrouwen haar ingewanden eten. Een mythisch beest, genaamd de Butcher, vind het levenloze lichaam van Dina, raakt verliefd, en besluit, geleidt door de geest van Dina, wraak te nemen.

avatar van jeroentjuhhhhh
Niet geweldig... Wel een makkelijk product om te verkopen voor Lloyd Kaufman. Troma was er als de kippen bij, want Kansas was tijdens de opnames 17 jaar ( + het is een meisje) en het is de enige prehistorische slasher out there. Uniek...

Moest meteen aan Zombie Girl: The Movie (2008) denken, een documentaire over een 12-jarig meisje dat haar eigen horrorfilm wilt/gaat maken. Goed nieuws dat het genre alles en iedereen weet te vinden, maar de kwaliteit is er in dit geval nog niet. Zoals vele Troma-releases is ook dit weer een typisch ''achtertuin'' product vol complete non-acteurs en idiote props. Met een soundtrack die speels en eigen is, maar mij vooral op de zenuwen begon te werken. Matige camp.