King Rikki (2002)

Alternatieve titel: The Street King

geregisseerd door James Gavin Bedford
met Jon Seda, Mario López en Tonantzin Carmelo

Rikki Ortega hoort bij de familie Ortega. Om hun rivalen, 'de Rojas', van de markt voor de drug 'Crystal' te vegen, vermoordt Rikki alle medewerkers en blaast dan de fabriek op. Rikki wil alles: geld, macht, vrouwen, drugs en het hoofd van de familie Ortega worden.

Zo'n typische donderdag avond v8 film

Deze film deed me een beetje aan Blood in Blood out denken. Maar net als bij die film: zeer matig, maar aardig vermakelijk. 2*

avatar van sn@ke
Visueel flauw , inhoudelijk oninteressant maar kijkbaar. Mislukte herbewerking van Richard III van Shakespeare. Lopez z'n rol is trouwens nietswaardig.