I Dream of Murder (2006)

Verenigde Staten / Canada
Drama / Thriller

geregisseerd door Neill Fearnley
met Jolene Blalock, Martin Cummins en Carrie Colak

Johanna is een therapeut die met een midlifecrisis worstelt. Wanneer een patiënt van haar brutaal vermoord wordt teruggevonden, wil ze zelf het mysterie oplossen. De vraag is echter waarom de overspannen Johanna haar huwelijk, carrière en hele leven op het spel zet om de misdaad op te lossen. Naarmate de zaak zich ontrafelt, wordt ook duidelijker welke innerlijke demonen ze al 20 jaar probeert te verbergen.

avatar van JDSsmetje
Geen mooie film, geen wonder dat deze film niet populair is geworden. Ik weet gewoon niets positief op deze film te zetten maar in het algemeen valt de film wel mee. Geschikt als voorfilm om 19U, toon om 20u30 toch een betere film