Hit the Deck (1955)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Roy Rowland
met Jane Powell, Tony Martin en Debbie Reynolds

Drie zeilmannen hebben een korte vakantie en gaan aan wal om hun vrienden en familie te bezoeken. Er komt echter een einde aan hun goede bedoelingen wanneer ze zich aangetrokken voelen tot een groep showgirls. Al snel belanden ze onbedoeld in de problemen en riskeren ze hun baan te verliezen.

Dick2008
Het had een leuke musical kunnen worden. Van een zanger als Tony Martin moet je van houden. En van Ann Miller ben ik ook niet bepaald weg van. Wel wordt het door de aanwezigheid van Powell en Reynolds, toch nog hier en daar genietbaar. En sommige dansnummers zijn ook wel aardig, maar vaker niet. Lijken allemaal op elkaar, die musicals. Ook leek het nog de goede kant op te gaan. Maar integendeel en deze duurt veel te lang. Het heeft wat weg van On the town. 3.0/2.0