Downriver (2015)

Australië

geregisseerd door Grant Scicluna
met Reef Ireland, Kerry Fox en Robert Taylor

James zat zijn tijd uit voor het verdrinken van een kleine jongen toen hij nog een kind was. Het lichaam werd echter nooit gevonden in de rivier. Bij zijn voorwaardelijke vrijlating wordt James opgezocht door de moeder van het slachtoffer, waarna hij een zoektocht begint naar de waarheid. Met de weinige tijd die hem rest en het gevaar die om elke hoek sluipt, riskeert James zijn vrijheid en zijn leven om zijn zonden te onthullen die de rouwende moeder kunnen helpen het tragische hoofdstuk af te sluiten.