Un Gioco da Ragazze (2008)

1 stem

Italië

geregisseerd door Matteo Rovere
met Chiara Chiti, Filippo Nigro en Nadir Caselli

Elena, Michela, Alice en Livia. Ze zijn 17 jaar, mooi, jong en stinkend rijk. Ze leven probleemloos in de hoge bourgeoisie-scene van de rijken in een Noord-Italiaans stadje. De dochters van de vier meest vooraanstaande families. Gefixeerd door mode, uiterlijk en diëten worden hun dagen gevuld met luxe winkels, exclusieve feesten en veel jongens. De rest, ouders, school... het is allemaal betekenisloos, oud en saai. Ze denken niet na over de gevolgen van hun daden. Maar dan komt er een nieuwe docent op school, knap en slim, en er ontspint zich een kat en muis-spel tussen hem, de zelfverzekerde leidster van de groep Elena, en de andere dames.

Italiaanse Wild Things?

6 juni
03:00 - 04:30
ARTE

ARTE (Un gioco da ragazze, vrijdag 13 januari, 21:40 uur)

ARTE (Un gioco da ragazze, maandag 16 januari, 1:45 uur)