• 8.352.022 stemmen

Genre: Thriller

Oorsprong: Nieuw-Zeeland / Duitsland

Geregisseerd door: Eliot Christopher

Met onder meer: Casper Van Dien, Catherine Oxenberg en Timothy Balme

IMDb beoordeling: 4,5 (467)

Plot The Vector File

In het laboratorium van een satellietgrondstation op een tropische bergtop werkt de geleerde Gerry Anderson, terwijl hij op zijn dochter Mattie past. Hij is zich niet bewust van het feit dat zijn wereld binnenkort op zijn kop zal worden gezet. Als Mattie per ongeluk een print-out van een satellietbericht in haar tas stopt, heeft zij er geen flauw benul van, dat deze de code voor de vernietiging van de mensheid bevat.

avatar van jedi29

jedi29

Een origineel verhaal maar misschien is hij wat voorspelbaar hoewel keigoed gebracht en Casper Van Dien in een typische rol die hem gewoon heel goed ligt! Tjein hier staat Nieuw-Zeeland maar volgens Canal+ komt hij de film uit de USA?

avatar van Mister_Movie

Mister_Movie

Nja, wat hiervan te denken.

Echt slecht is hij niet, ondanks het werkelijk belabberde acteerwerk en de ene dramatisch slechte special-effect van een exploderende auto. (waarom laat men dat er niet uit in plaats van zichzelf balachelijk te maken, de scene was helemaal niet nodig).

Waarom hij het bekijken nog net waard is, tja, echt verveeld heb ik me ook niet en het bouwt vrij aardig op.

Heb me wel geërgerd aan het feit dat je toch 'iets' bovennatuurlijk of niet gewoon verwacht bij het lezen van de commentaar die bij de film gegeven wordt. Helemaal niets van dat hoor. Hoewel er de hele film gejaagd wordt op een paar papieren wordt er met dat DNA-verhaal helemaal niets gedaan. Verwacht dus een zuivere actiefilm zonder meer.

avatar van Decec

Decec

Aardig actiefilm, niet slecht.